A Manageair által nyújtott szolgáltatások díjazására és fizetésére az alábbi feltételek vonatkoznak:
Készpénzes fizetés: A szolgáltatás elvégzése után, helyszínen.
Banki átutalás: Előre egyeztetett határidőn belül, a kiállított számla alapján.
A számlát minden esetben a megrendelő nevére állítjuk ki, az elvégzett munka befejezését követően vagy előlegbekérés esetén a munka megkezdése előtt.
Bizonyos esetekben, például nagyobb volumenű vagy hosszabb időtartamú munka esetén a Szolgáltató jogosult előleg kérésére.
Az előleg összegéről és a fizetési határidőről a megrendelőt előzetesen, egyértelműen tájékoztatjuk.
Átutalásos fizetés esetén a fizetési határidő általában 8 naptári nap, de ettől eltérő határidő is szerepelhet a számlán.
Amennyiben a megrendelő nem teljesíti fizetési kötelezettségét a megadott határidőig, a Szolgáltató jogosult az alábbiakat felszámítani:
Egyszeri adminisztrációs díj: bruttó 5.000 Ft
Késedelmi kamat: a mindenkori jegybanki alapkamat + 8%
A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy ismételt vagy jelentős késedelem esetén a jövőbeni megrendeléseket csak előre fizetéssel teljesítse.
A fizetéssel kapcsolatos kérdésekkel, számlázással, előlegbekéréssel kapcsolatban kérjük, fordulj ügyfélszolgálatunkhoz:
📧 info@manageair.hu
📞 +36 30 095 7260
*A password will be e-mailed to you